קיטו כליל הטבע
יש לך 0 מוצרים בסל הקניות
שלום, אורח/ת |שירות לקוחות: 1-700-707-316 | מעקב הזמנות |    קניה מאובטחת  צרו קשר | אודות | התחבר | משתמש חדש

קיטו

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בדיאטה קטוגנית המציעה תזונה דלה בפחמימות, עשירה בשומנים ושומרת על רמה נמוכה של אינסולין.
הדיאטה מבוססת על ניצול שומנים במקום פחמימות כמקור לאנרגיה. תהליך זה נקרא קיטוזיס, במהלכו משתחררים לדם קיטונים. התאים בגוף מנצלים את גופי הקטו כמקור חלופי לאנרגיה.
בדיאטת keto אנו נמנעים ממזונות עתירי פחמימות: לחם, פסטה, תפוחי אדמה ,אורז ,פירות ,סוכר, עמילנים, פירות.
יש להקפיד על אכילת  מזונות עתירי חלבון ושומן כגון: בשר שמן, דגים, שומן, עוף, ביצים, חמאה. ניתן לצרוך במידה פירות יער, עלים ירוקים,טחינה, אבוקדו,אגוזים.
מאחר והדיאטה הקטוגנית מפחיתה רעב לרוב אין צורך בחישוב קלוריות.
לכל מי שמתחיל בדיאטה זו ההמלצה שלנו היא להתייעץ באיש מקצוע ולערוך בדיקות תקופתיות, במיוחד בחודשים הראשונים.
בהצלחה גיא מגל